Constante innovatie
Op onze kwekerij willen we constant innoveren.
Niet alleen met planten – maar ook met zaken die er tegenwoordig omheen spelen.
Want zeg nou eerlijk, de wereld is zo veranderlijk als wat: een boomkwekerij kweekt niet alleen meer – er komt steeds meer bij kijken.
Administratie, logistiek, in-/ & verkoop, maar ook marketing is tegenwoordig onderdeel van de dagelijkse bedrijfsvoering.
Zo was het tijd voor wat nieuws, vandaar deze post.
Een nieuw logo
Eerst begonnen we met restyling van ons merk (dankzij Vakwerck)
1 kleur bordeauxrood werden er 2 & er werd een blaadje aan het logo toegevoegd die uit een zaadje komt.
Precies zoals wij het doen: kweken van zaadje tot aan een volledige (pot)plant.
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Bestand downloaden: https://roelandskwekerij.nl/wp-content/uploads/2024/04/Roelands-logo-10sec.mp4?_=1Let goed op in de site – dit nieuwe kenmerk van ons logo komt op verschillende plaatsen in de site voor.
Om daarna te schakelen naar een nieuwe website
Daarna was het de beurt aan de website – in combinatie met de nieuwe stylingen.
De oude was alweer een tiental jaren oud en werkte nog naar behoren, maar in samenwerking met DLogic wisten wij een 2.0 (of zelfs 3.0) te maken.
Van alle gemakken voorzien: zodat wij je van alles over het bedrijf kunnen vertellen.
Zo zijn we nog beter bereikbaar
Maar ook zodat jij ons kan bereiken, via oude kanalen zoals mail, telefoon of zelfs de fax (ja, die werkt nog)
Daarnaast zijn de nieuwste zaken toegevoegd zoals een uitgebreid aanvraagformulier en een Whatsapp widget, zodat we nog bereikbaarder zijn voor iedereen.
Kijk op je gemak rond op de website en laat ons gerust weten wat je er van vindt!
PS Ook als je het niet mooi vindt, zo leren wij elke dag weer wat bij 😉